förlåt

fan förlåt för allting jag har gjort . jag vet att jag är dum i huvudet och allting jag är inte perfekt . jag vet inte varför det här hände och jag ångrar det. men du kan vara dum du med. och du vet inte hur mitt liv är och hur jag mår. enda sen du gjorde det där möt mig har jag inte kunnat sova och jag mår dåligt varje dag. jag mår bara dåligt varje gåbg jag träffar dig. och det här som nu har hänt dig jag mår så jävla dåligt och mina tårar slutar inte rinna. jag kan knappt andas längre. på dagarna sitter jag och grublar över det som har hänt och på nätterna ligger jag vaken och gråter och inte kan sova , när jag är ute eller i skolan så håller jag mig och försöker att vara glad men det är jag inte.  jag fejkar allting, men jag har tre stycken som gör min dag bra och det är emelie lindblad josefin boman och erik nordström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0